Circet a creat o metoda de alertă pentru a raporta orice comportament sau situație care nu respectă normele interne ale Grupului sau legile și reglementările aplicabile.

Pentru orice reclamație comercială sau orice solicitare legată de intervenția unui tehnician, vă rugăm să utilizați formularul de contact.

Orice angajat, client sau altă parte interesată poate semnala în mod anonim un comportament inadecvat, fraudulos sau neconform cu interesul general sau cu legea în cadrul Circet Romania, prin email la adresa reclamatii(at)circet.ro.

Orice angajat, client sau altă parte interesată poate semnala în mod anonim un comportament inadecvat, fraudulos sau neconform cu interesul general sau cu legea în cadrul Circet Romania, prin intermediul unei platforme de alertă pe internet.

Codul de conduită anticorupție

Circet Romania , la fel ca toate filialele grupului Circet din întreaga lume, se angajează să mențină cele mai înalte standarde de etică și integritate în toate activitățile sale și în toate circumstanțele.

Accesati Codul de conduită Circet