Descriere
Se cere: Limba germana.
Administrarea personalului
• Gestionează drepturile individuale ale personalului, inclusiv salariile și indemnizațiile, precum și administrarea contractelor și procedurilor de angajare legate de intrarea în funcție, perioadele de probă, reînnoirea contractelor și încetarea raporturilor de muncă;
• Gestionează și sprijină procedurile legate de condițiile de muncă ale personalului, de gestionarea timpului, de concedii și absențe;
• Sprijină procesul de integrare a personalului, oferind îndrumări și informații cu privire la aspectele relevante
Recrutare și selecție
• Coordonează procedurile de selecție prin gestionarea tuturor etapelor administrative, a documentelor și a comunicării cu candidații;
• Îndeplinește funcția de secretar al comitetului de selecție;
• Oferă îndrumări și sprijin comitetului de selecție în toate etapele procedurii de recrutare. Sănătatea și starea de bine a angajaților
• Coordonează activitățile legate de sănătatea și starea de bine a personalului la locul de muncă, cum ar fi: ergonomie, vaccinări sezoniere, campanii de promovare a sănătății;
• Gestionează modalitățile de organizare și administrare a examenelor medicale anuale și anterioare angajării;
• Cooperează cu furnizorii externi de servicii în domeniul sănătății și stării de bine a personalului.