Cautare

Ofertele noastre de angajare

Joburi disponibile

7 Rezultate



Descriere

Atributii:
-citeste planuri 
-coordoneaza si organizeaza echipele
-controleaza calitatea lucrarilor
-comunica direct superiorilor starea lucrarilor si problemele identificate

Cerinte: 
-vorbitor de limba engleza si / sau germana
-experienta in construirea si dezvoltarea retelelor de fibra optica in Germania
-carnet de conducere obligatoriu


Descriere

Circet Romania angajeaza sef de echipa cu experienta in domeniul constructiilor civile, FFTH;

 

Candidatul ideal:

 

-Experienta profesionala: minim 5 ani de experienta in domeniul constructiilor civile, fibra optica, pavaje, constructii drumuri si poduri;

-Detine permis de conducere cat. B (CE, reprezinta un plus);

-Are toate calitatile necesare unui excelent lider(responsabil, perseverent, rabdator, s.a);

-Abilitati de organizare, flexibilitate, adaptabilitate la situatii diverse;

- Mobilitate la nivel European;

-Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational, limba germana reprezinta un plus.

 

Sarcini:

-Supravegheaza si instruieste personalul din subordine, atat personal calificat cat si necalificat;

-Formeaza echipe de muncitori si le promoveaza in cadrul firmei;

- Asigura buna desfasurare a lucrarilor pe santier si respectarea termenelor limita;

- Organizeaza, coordoneaza si controleaza activitatile desfasurate la punctul de lucru;

-Se asigura ca se respecta SSM-ul:

- Intocmeste necesarul de materiale;

-Disponibil pentru deplasari externe;

-Isi asuma responsabilitatea pentru corecta si buna utilizare a tuturor utilajelor de pe santierul sau.

 

 

Oferim:

-Contract de munca pe perioada nedeterminata;

-Program de lucru flexibil, de luni-vineri;

-Salariul se negociaza in urma interviului.

Puteti trimite CV-ul dumnevoastra la adresa de e-mail: hr@circet.ro


Descriere

Scopul postului:
Conduce maşini şi utilaje cu lame detaşabile, dispozitive de împrăştiere, nivelare şi sortare, utilaje folosite în terasare (încărcător frontal, buldozer, compactor) în cadrul punctului de lucru, in vederea executării operaţiunilor de excavaţii, săpături, compactări)

Principalele atributii:
-realizează toate operaţiile de conducere a utilajelor (porneşte motorul, misca comutatoarele şi pârghiile şi apasă pe pedale pentru a opera utilajele, echipamentele şi accesoriile);
-conduce echipamentul în treceri succesive peste suprafaţa de lucru pentru a atinge un rezultat specific, cum ar fi nivelarea si compactarea deseurilor, îndreptarea/decopertarea terenului, aruncarea sau împrăştierea pământului sau pietrei;


 

 

Descriere

Cerinte: Aceasta pozitie este accesibila oricarei persoane motivate, cu sau fara pregatire, cu sau fara experienta profesionala. 

Atributii

-  sa asigure planificarea si pregatirea activitatii de pavaj

 - sa asigure executarea lucrarilor pregatitoare pentru pavare

 - sa asigure realizarea pavajelor

 -   sa asigure calitatea lucrarii

 


Descriere

Aceasta pozitie este accesibila oricarei persoane motivate, cu sau fara pregatire, cu sau fara experienta profesionala. 

Atributii:
-spirit de echipa

Cerinte:
-carnet de conducere auto, categoria B+C+E


Descriere

Se cere: Limba germana.

   Administrarea personalului

• Gestionează drepturile individuale ale personalului, inclusiv salariile și indemnizațiile, precum și administrarea contractelor și procedurilor de angajare legate de intrarea în funcție, perioadele de probă, reînnoirea contractelor și încetarea raporturilor de muncă;

• Gestionează și sprijină procedurile legate de condițiile de muncă ale personalului, de gestionarea timpului, de concedii și absențe;

• Sprijină procesul de integrare a personalului, oferind îndrumări și informații cu privire la aspectele relevante 

 

Recrutare și selecție

• Coordonează procedurile de selecție prin gestionarea tuturor etapelor administrative, a documentelor și a comunicării cu candidații;

• Îndeplinește funcția de secretar al comitetului de selecție;

• Oferă îndrumări și sprijin comitetului de selecție în toate etapele procedurii de recrutare. Sănătatea și starea de bine a angajaților

• Coordonează activitățile legate de sănătatea și starea de bine a personalului la locul de muncă, cum ar fi: ergonomie, vaccinări sezoniere, campanii de promovare a sănătății;

• Gestionează modalitățile de organizare și administrare a examenelor medicale anuale și anterioare angajării;

• Cooperează cu furnizorii externi de servicii în domeniul sănătății și stării de bine a personalului.

 


Descriere

Se cere: Limba Germană.       

Managerul de șantier raportează managerului de proiect. El este responsabil să se asigure că operațiunile aflate în responsabilitatea sa sunt profitabile și că sunt respectate reglementările aplicabile, reglementările de sănătate și siguranță și procedurile de calitate (interne și client). Managerii de șantier supraveghează echipele interne și externe ale șantierului, inclusiv firma de inginerie. În plus, organizează inspecții tehnice, creează estimări de costuri pentru clienți, organizează logistica șantierului, creează documente de lucru pentru sarcini, verifică progresul lucrărilor și inspecția finală. Analiza profitabilității și facturarea clienților se numără, de asemenea, printre sarcinile sale principale.

Managerii de șantier contribuie la îmbunătățirea continuă prin analiza erorilor umane, identificarea decalajelor de profitabilitate și propunerea de soluții. De asemenea, contribuie la dezvoltarea afacerii prin actualizarea programelor si găsirea de soluții.